Blingbling
Ik wilde hier een plaatje laten zien van de wikkel van een relatie-tijdschrift dat ik laatst toegestuurd kreeg. Die is namelijk helemaal glimmend zilver, en ik vond dat niet kunnen: het is een echte dunne metaallaag, niet bepaald verantwoord – zo’n wikkel kan niet eens fatsoenlijk bij het oud papier, lijkt me. Maar nu lukt het dus ook niet om ‘m te scannen, daarvoor glimt die metaallaag te sterk – de scan wordt één zwart vlak van weerkaatst licht! Het is zelfs moeilijk om bij kunstlicht te lezen wat erop staat. Niet geslaagd, vind ik.
Ik wilde hem eigenlijk vooral scannen omdat ik de tekst erop vreemd vond. Er staat namelijk het volgende citaat op gedrukt:
Waar de ogen van de consument niet stoppen, gaan de voeten voort. De verpakking moet opvallen, beleving is de beslissende factor.
Die eerste zin, die kan volgens mij niet. Er moet in zo’n constructie met ‘waar….’een tegenstelling zitten. Wél kan ‘Waar de ogen van de consumenten stoppen, gaan de voeten voort’ of eventueel ook nog ‘Waar de ogen van de consument niet stoppen, doen de voeten dat wel’. Maar hier gaan de ogen én de voeten voort. En dat kan wat mij betreft niet.
Opvallen doe je zo wel, ja. Maar mijn beleving is ronduit negatief.
Reacties
Blingbling — Geen reacties
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>